همكاري در فروش شاپ يار

همكاري در فروش شاپ يار

بازاريابي و كسب درآمد از اينترنت ، كسب درآمد در خانه ، معرفي بهترين سايت هاي همكاري در فروش ، سايت هاي كليكي ايراني ، سايت هاي درآمدزاي داخلي و خارجي ، سايتهاي كليكي معتبر خارجي ، معرفي بانك هاي الكترونيكي ، سايتهاي سرمايه گذاري ، ما بهترينها را به شما معرفي مينماييم

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1













معرفي سايتهاي كسب درآمد ( سايت روزبازار )

بازاریابی و معتبرترین بازارچه اینترنتی، کسب و کار آسان

بازاریابی و کسب درآمد درسايت و بازارچه اينترنتي روزبازار

 

 آیا می دانید کسب درآمد در سایت روز بازار چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت روز بازار با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت و يا درسايت و يا وبلاگ خودتان تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت روز بازار شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

 2. به مناسبت بالا بردن انگیزه بازاریاب ها در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید فرصت مناسبی برای تبلیغ در اختیار دارید. می توانید با درج لینکهای بازاریابی و کدهای جادویی در سایت یا وبلاگتان با عناوین مناسب، اقدام به بازاریابی و فروش محصولات و در نتیجه کسب درآمد نمایید

 

 در مورد لینک های بازاریابی:

پس از ثبت نام و ورود به سیستم، لیست محصولاتی که می توانید برای آنها بازاریابی کنید در جدولی به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید لینک مربوط به آن محصولات را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و چنانچه سایت یا وبلاگ ندارید برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید تبلیغ کنید بدیهی است مشتریانی که توسط لینکهای بازاریابی شما به سایت روز بازار وارد شده و محصول یا محصولاتی را خریداری نمایند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد. شما می توانید به انتخاب خودتان یک یا چند محصول را بازاریابی کنید (هر تعداد که دوست دارید). شما قادرید در هر زمان محصولات جدیدی را از آن جدول برای بازاریابی انتخاب نمایید.
کنار هر محصول قیمت و پورسانت آن نوشته شده است. کنار هر محصول لینکی نیز مشاهده می شود که به آن لینک بازاریابی همان محصول گفته می شود.

مثلا لینک بازاریابی زیر را در نظر بگیرید:
http://www.rozbazar.net?rgm=Alireza?p_id=12
این لینک بیانگر آن است که محصولی با کد 12 توسط یک بازاریاب با نام کاربری Alireza بازاریابی می شود. فرض کنید پورسانت این محصول 10% و قیمت آن 100 هزار تومان باشد، Alireza این لینک را در اینترنت تبلیغ می کند چنانچه یک مشتری بر این لینک کلیک نماید و وارد بخش خرید آن محصول شود و در نهایت محصول را خرید نماید 10 درصد قیمت آن محصول، یعنی 10 هزار تومان به حساب Alireza در سایت روز بازار افزوده می شود. جالب است بدانید اگر آن مشتری در آن لحظه محصول دیگری را نیز انتخاب نماید باز هم Alireza به عنوان معرف وی ثبت خواهد شد و در صورت خرید آن محصول، پورسانت آن به Alireza تعلق می گیرد.
نکته: هر بازاریاب می تواند چندین لینک بازاریابی داشته باشد. اینکه شما برای چه محصولاتی بازاریابی کنید به عهده خود شماست و قدرت انتخاب دارید. باید بررسی کنید برای چه محصولاتی بهتر می توانید بازاریابی کنید.

پس از ثبت نام اطلاعات بیشتری در مورد لینکهای بازاریابی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

 

 پس براي ثبت نام و عضويت بشتابيد فردا دير است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا تاريخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:معرفي سايتهاي كسب درآمد ( سايت روزبازار ) , سايت همكاري در فروش , پرداخت پورسانت , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب


تبلیغات پیامکی
ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

© All Rights Reserved to poul.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

ابزار هدایت به بالای صفحه


نیک ساز - کسب درامد مطمئن

Get a Free iPhone 4 from Xpango - click here
نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

تبلیغات پیامکی